joi, 25 august 2011

„95 de ani de la intrarea României în Războiul de Întregire"



      Astazi, joi 25 august 2011, orele 11.00 in  Sala Mare a Muzeului Judetean  s-a defasurat simpozionul, organizat in colaborare cu Cercul Militar Botosani, Asociatia Nationala "Cultul eroilor"- Filiala Botosani  si Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate - Filiala 1 Botosani,  cu tema:


95 de ani de la intrarea României
în Războiul de Întregire"














Desi, nu  prea numeros, auditoriul  a subliniat in repetate randuri cu aplauze interventiile sustinute de:


   Lt.col.(r) dr. Sergiu BALANOVICI



   prof. Ionel BEJENARU


   col. (r.) Gheorghe TIMOFTI


prof. dr. Dan PRODAN


     In final prof. Panzaru Constantin a prezentat versuri, din creatia proprie,  din lirica nationala, cat si din cea universala, care au zugravit in mod deosebit, vitejia ostasilor romani, care si-au dat viata in  razboiul de intregire a neamului din perioada 1916 - 1919. 


DE LA COMITETUL DIRECTOR AL SCMD

INFORMARE



CATRE TOTI MEMBRII S.C.M.D.



          Subiect: plângere SCMD la BRUXELLES, impotriva statului roman

          Din inițiativa conducerii SCMD, s-a înaintat o plângere împotriva statului român, adresată secretarului general al Consiliului Europei.
Obiectivul acestei plângeri îl constituie critica măsurilor legislative și administrative, adoptate de statul român începând cu anul 2009 împotriva intereselor militarilor/polițiștilor trecuți în rezervă în ceea ce privește dreptul la muncă, gradul militar in rezerva, la cuantumul pensiei dobandite si aflate in plata, la sanatate, la batranete linistita, la nediscriminare.


         Prin comparare permanenta cu legislatia europeana si prevederile tratatelor semnate de Romania, materialul face referire la legislația anterioară anului 2009, respectiv Ordonanța nr.7/1998, la Legea nr. 164/2001, Legea nr.179/2004, precum și la legislația care defavorizează militarii și polițiștii trecuți în rezervă, incalcandu-le grav drepturile si discriminandu-i, respectiv Legea nr. 329/2009, Legea nr.119/2010, Legea nr.263/2010, OUG. nr.1/2011 aprobată prin Legea nr.165/2011.
          

          În speță s-a pus accentul pe caracterul discriminatoriu privind dreptul la muncă statuat prin Legea nr.329/2009, al dreptului la pensiile stabilite de actele normative, calificate ca fiind legi ocupaționale, precum și pe lezarea statutului de militar pe care l-au deținut membrii SCMD și ceilalți militari în rezervă și în retragere din întreg sistemul național de apărare, ordine publică și siguranță națională.

         
         În susținerea drepturilor noastre, s-a făcut apel la legislația și jurisprudența comunitară, la directivele Comunității Europene, ale Curții Europene de Justiție și ale deciziilor CEDO, precum și la principii consacrate de legislația internă, cum ar fi cel al neretroactivității legii, al sperantei legitime, drepturilor câștigate și nediscriminării. Reparatia pe care o solicitam este totala.


        La plângerea formulată s-a primit confirmarea de înregistrare pe data de 26.07.2011 urmând, după caz, să ne susținem în mod direct plângerea la C.E., impotriva statului Roman.


       Plângerea formulată în circa 15 pagini are ca probatoriu un număr de 367 de pagini documente - anexa.      
       
       Alte amanunte nu vom da mura-n gura adversarilor nostri, indiferent de solicitare. Sa-i lasam sa si le imagineze sau sa asude si sa tremure pentru ele.

Honor et patria! Vae Victis!

Presedintele SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU 



P.S. In redactarea acestei plangeri s-au folosit si documentele inaintate anterior de reprezentantii filialei noastre Comisiei de petitii a Parlamentului European in iunie 2010. Acestia, fiind prezenti La Bruxelles la acea data, constituiti intr-o delegatie de zece ofiteri superiori,  au inaintat europarlamentarului Victor Bostinaru doua petitii pe aceeasi problematica, una intitulata "Vrem sa muncim", referitoare la Legea 329/2009, iar cea de a doua intitulata "Apel la ratiune", referitoare la recalcularea pensiilor militare in baza aberantei legi 119/2010. Despre acest lucru am relatat pe larg pe blogul nostru inca de la sosirea din acea misiune importanta.


Biroul operativ al Filialei 1 Botosani

vineri, 19 august 2011


                      DOI ANI DE LA ÎNFIINŢAREA S.C.M.D.                               

LA MULŢI  ANI S.C.M.D. !
       La 18 august 2009, prin hotararea definitiva si irevocabila a Judecatoriei Sector 1 Bucuresti, SCMD a dobandit personalitate juridica, incepandu-si existenta legala ca unic sindicat pe ramura, conform legii, al militarilor in rezerva si in retragere din toate structurile sistemului national de aparare.
        S-a incercat, fara a se reusi, anularea acestei decizii.
     S-a incercat, fara a se reusi, obtinerea unor modificari in structura organizatorica a SCMD, pentru a fi obligati sa ne intoarcem la judecatorie, unde ni s-ar fi comunicat, mai mult ca sigur, ca s-a produs o greseala si ni s-ar fi retras dreptul la existenta legala.
         Nu s-a reusit si nu se va reusi!
   Se va incerca demonstrarea indepartarii noastre de prevederile propriului Statut. Departamentul juridic analizeaza in acest moment, cu Statutul in mana, propunerile de ROF, instructiunile si alte reglementari de uz intern, pentru a inchide orice unghi de atac.
         S-a incercat crearea unor alte sindicate ale rezervistilor cu personalitate juridica, dar legal nu se poate, pentru ca prin Statut noi am acoperit totul, si atunci s-a inventat o struto-camila ca suma de ONG-uri, dar folosind o terminologie sindicala. Este motivul pentru care, reamintim tuturor, cele spuse la intemeierea fiecarei filiale: sindicatul suntem toti la un loc, contul este al sindicatului, care a deschis subconturi filialelor, personalitatea juridica este a sindicatului in ansamblu, filialele neputand avea separat personalitate juridica, prin lege si prin Statut. Ele sunt parte a sindicatului, reprezentand sindicatul in teritoriu, adica in centrul de garnizoana (colegiul electoral) respectiv.
         Sindicatul si-a intemeiat filialele pe centre de garnizoana si nu pe judete, iar in Bucuresti, pe cartiere militare si nu pe Sectoare sau pe oras. Toate primele filiale din Sectoare sau localitati au indicativul 1, spre exemplu Filiala 1 Craiova, deoarece orasul fiind mare si avand mii de militari in rezerva si in retragere din toate structurile, pot aparea oricand, ca si in Sectoarele Capitalei, filialele 2, 3, 4 Craiova.
       Reamintim ca actuala gandire militara nu mai are nici o legatura cu perioada noastra de formare, Romania nemaiavand armate, corpuri de armata si divizii, ci brigazi si batalioane.
       La intemeierea fiecarei filiale au fost anuntate nu numai legile care vor veni impotriva noastra (inclusiv legile lustratiei) si mijloacele noastre de actiune, in sensul contracararii, dar si faptul ca Romania va fi facuta bucati, printr-o reimpartire administrativa pe regiuni mai mult sau mai putin istorice, ca baza a federalizarii.
        S-a convenit explicit si toti noii membri au aderat la aceasta idee, ca filialele pe localitati ale SCMD vor constitui structuri mai largi, conform statutului, dupa ce aceasta regretabila tradare a factorului politic se va produce, pentru ca, pe de o parte, din nici un colegiu electoral sa nu lipsesca o filiala SCMD, iar pe de alta, prin reorganizarea sa (fapt ce va impune intoarcerea la Judecatorie si precizari statutare in viitor), SCMD sa pastreze imaginea unitatii statului roman si a natiunii, in pofida vrerii factorului politic.
       S-a precizat de la inceput, ca filialele SCMD trebuie sa fie organisme suple, puternice, care sa cunoasca si sa stapaneasca situatia din teritoriu (colegiile electorale respective), pentru ca misiunea noastra, constitutional, este aceea de a proteja, pe de o parte interesele noastre socioprofesionale, pe de alta, interesele natiunii intregi, in sensul apararii existentei unitare statale romanesti si al reinstaurarii democratiei constitutionale.
      S-a precizat de la inceput, si toti cei care au aderat la sindicat au acceptat, ca filialele sa fie organisme puternice prin hotararea in actiune si coeziunea realizata intre membrii lor proveniti din structuri diferite.
        S-a stipulat de la inceput si evenimentele din ultimul an au demonstrat acest adevar, ca o filiala cu peste 250 de membri nu este operationala, pentru ca niciodata nu va fi in stare sa ia decizii statutare, neputand aduna jumatate plus unu din membri.
        La marile adunari ale filialelor, nemaivorbind de actiuni, au participat maxim 80–150 de membri, desi filialele respective au intre 400 si 1500 de membri. Filialele au crescut datorita disperarii din ianuarie a.c., noi incercand in acea nebunie, sa intemeiem noi filiale, dar valul de inscrieri si activitatile legate de procese ne-au stanjenit in buna masura.
      Pentru ca o filiala sa fie operationala, presedintele si membrii biroului trebuie sa-i cunoasca personal pe toti membrii. Cam greu, cand este vorba de 1500 de persoane, cu perspectiva ca acest numar sa se dubleze din 15 septembrie a.c., dupa disponibilizarea cadrelor din MAI.
        S-a precizat de la inceput ca sindicatul nu este o unitate militara, dar nici un partid care sa dispara in momentul in care organizatiile sale, grupand membri care nu se cunosc intre ei si adera doar din interese personale de moment, ar deveni pur formale.
       S-a mai precizat ca, din punctul de vedere al actiunii, un sindicat este mai aproape de activitatea unui partid si ca, in calitate de coloana vertebrala a societatii civile, SCMD va reusi sa se impuna in fruntea acesteia, tocmai pentru ca va aplica, in lupta social-politica, principiile gandirii si artei militare.
      S-a facut apel de la inceput la constientizarea faptului ca vechile noastre pozitii in structurile militare sunt moarte pentru totdeauna, ucise fiind de o Istorie potrivnica noua, ca nici unul dintre noi, indiferent de gradul avut in activitate, obtinut fie pe merit, fie prin servilism sau cumparare, nu si-a facut datoria cand a trebuit, pentru ca altfel nu am fi ajuns in halul in care am ajuns, ca armata, politie, servicii de informatii si contrainformatii, dar si ca Tara.
      Toti cei care au aderat la sindicat, au fost rugati respectuos sa renunte pentru totdeauna la modalitatile de gandire de tip UTC sau de miriste, sa-si aleaga conducerile locale functie nu de iluzorii merite trecute, ci numai de capacitatile personale, sistemul de relatii personal (notorietatea), dar si de dorinta respectivilor alesi si timpul avut la dispozitie, spre a-l cheltui in interesul sindicatului.
        S-a mai precizat ca, mai utila decat zece filiale cu cate o mie de membri pe hartie, dar care la o adunare sau o actiune nu pot mobiliza la un loc decat 200 de membri, este o filiala cu acest efectiv de 200 de membri, care-i poate mobiliza pe toti. In acest sens, s-a dat exemplul BO ale Filialelor 1 Craiova si 1 Deva, 1 Slobozia si 1 Calarasi care, lucrand cu abnegatie, au contribuit la construirea unor filiale noi, in acelasi judet sau in judete limitrofe.
      Toata lumea a inteles importanta acestui mod de a vedea lucrurile, in momentul in care un exceptional presedinte de filiala, facand o confuzie in privinta numelui Filialei 1 Timisoara, pe care o cita ca Filiala 1 Timis, a inceput sa desfiinteze filialele noastre din respectivul judet, fara sa se intrebe cum, la adunarile generale, unde nu reusea sa stranga mai mult de o treime din membrii propriei filiale, avea sa-i aduca de la 40, 60 sau 100 Km pe sutele de membri ale fostelor filiale Lugoj si Jimbolia.
       Filialele noastre sunt suverane in teritoriu, pentru ca dincolo de problemele generale, care cad in sarcina Comitetului Director, intre Consiliile Nationale, sunt problemele specifice, locale, care cad in sarcina propriilor BO-uri. In acest sens, filiale ca cele de la Iasi, Focsani, Constanta sau Deva au organizat independent actiuni de rasunet ce i-au inspaimantat pe reprezentantii dictaturii, sarcina Comitetului Director fiind aceea de a-si asuma raspunderea si de a face apel la solidaritate catre filialele limitrofe, indemnandu-le sa le ofere sprijin in actiune.
     De la inceput, am solicitat ca, independent de granitele judetelor sau de “”granita carpatica””, filialele apropiate sa vina in sprijinul filialei care organizeaza o manifestare cu conotatii deosebite.
     De la inceput s-a atras atentia ca suntem tara ocupata, razboiul caruia trebuie sa-i facem fata fiind atipic.
       S-a atras atentia ca vom fi atacati, denigrati, manipulati, stimulandu-se interesele personale sau napoleonismul unora, spre a se destrama unitatea SCMD.
       De la inceput s-a precizat ca avem in interior “”cartite””, dar si firi impresionabile, care vor fi santajate sau momite cu situatia copiilor, cu inutile grade in rezerva, cu promisiuni de functii politice si administrative, chiar cu reactivari.
       Situatia noastra, la doi ani de la infiintare, este urmatoarea:
· Avem peste 20.000 de membri (circa 15% corp activ de elita, in fiecare filiala);
· Avem profesionisti exceptionali in toate domeniile, unii atat de plini de entuziasm incat cad in extremismul romanesc al omului de tip nou priceput la toate;
· Avem circa 22.000 de procese, 2400 castigate si, recent, am depus prima plangere impotriva statului roman la Bruxelles;
· Ne-am demonstrat forta si coeziunea reusind, impotriva tuturor adversitatilor, mitingul de la Cotroceni din 25 octombrie 2010 si marsurile din 24 ianuarie si 1 martie a.c., in urma carora ne-am recuperat (nelegal) cuantumul pensiilor din decembrie. Drept pentru care, adversarul a schimbat tactica pentru opt luni: n-am mai fost “”nesimtitii cu pensii nesimtite de 20 de milioane”” ci niste cetateni demni, carora li s-a facut “”dreptate”” in interiorul sistemului. Toate maririle de pensii, de la 1 leu la sute de milioane, se datoreaza exclusiv fricii fata de noi. Astazi insa, cu ocazia “”plafonarii”” tuturor pensiilor la 2487 lei sau … 1500 lei, am redevenit “”nesimtiti””, tradatori, spioni, masoni, etc;
· Prostita sa ne urasca, masa dezorientata de civili, in contextul distrugerii sindicatelor, s-a intors insa, astazi, spre noi, percepandu-ne ca pe ultima speranta. Sa n-o dezamagim!
· SCMD este, sub aspect indrumare juridica si nu numai, singurul sprijin al miilor de cadre disponibilizate ilegal din MAI si al militarilor angajati pe baza de contract;
· Toate partidele ne curteaza. In mod firesc, filialele si doar filialele, individual ca filiale si nu pe grupuri de filiale, incheie protocoale de colaborare in alegerile locale, dar… conditionat;
· Ne-am demonstrat forta, rasturnand alegerile, in ciuda banilor bagati de catre Putere si a fraudelor, in mai multe colegii din tara si din Capitala, unde ramasesera locuri vacante de parlamentari.
    Misiunea Centrului este de a incheia protocoale de colaborare pe actiune sindicala, doar cu sindicatele care mai functioneaza real si de a sustine in fata liderilor USL, toate conditionarile (revendicarile) punctuale ale fiecarei filiale din fiecare localitate (colegiu), in schimbul sprijinului.
       Acordam intregul sprijin, la scara nationala, Comitetului de Initiativa Civica, in vederea revizuirii Constitutiei, pentru ca noi suntem segmentul organizat si constient al societatii civile.
      Suntem singura forta, dincolo de spectrul politic, de care se teme actuala Putere, dovada ca o banala transmisie a Realitatii TV, de 5 minute, in direct, din fata Ministerului Muncii, in care presedintele SCMD urma sa apere interesele tuturor pensionarilor (civili si militari) iar domnul Dragne de la FSLI, pe ale salariatilor bugetari, a fost interpretata de Putere ca un asalt organizat al SCMD impotriva Ministerului Muncii, provocand deplasarea de forte de interventie si baricadarea politrucului Lazaroiu in minister. Mai mult decat atat, intens pregatita, prin deplasarea in civil a tuturor cadrelor militare din judetul Constanta, cu sotii si copii pe post de aplaudaci, participarea Presedintelui la manifestarile prilejuite de Ziua Marinei a fost anulata, in momentul in care s-a aflat ca vor fi prezenti acolo si membrii filialelor si grupurilor noastre de sprijin din judet.
      Inca nu suntem ceea ce am fi putut fi, dar promitem. Am anuntat Opozitia ca, daca intre alegerile locale si cele parlamentare nu vom vedea actiuni concrete, adica initiative legislative depuse, in sensul abrogarii legilor antieuropene si anticonstitutionale care ne lovesc, vom organiza societatea civila pe criteriul Alternativei Nationale, creind si sprijinind logistic un Consiliu National de Salvare a Romaniei, in care sa intre, indiferent de culoare, marile personalitati reale romanesti ale momentului. Batalia ajungand la punctul extrem in care Puterea apeleaza la mari profesionisti in ale diversiunii, spre a ne sparge unitatea de actiune, reamintim ceea ce am supus acceptarii viitorilor membri, la intemeierea fiecarei filiale: faptul ca elita politica romaneasca a reusit sa invinga blestemul national si sa actioneze unitar doar 8 ani, intre 1855-1863, dar a fost suficient pentru a infrange intreaga Europa politica si a impune planul unirii si Statul cu numele care a trezit si trezeste furie , nu numai adversitate, de Romania. Imi ingadui sa va reamintesc mijloacele prin care s-a reusit atunci, parafrazandu-l pe Mihail Kogalniceanu, in celebrul raport catre Ion Ghica: am discutat cu fiecare (candidat la calitatea de membru de sindicat) in parte, si sper sa-i fi convins pe toti sa renuntam la orice meschinarie, la orice ambitiune personala, la orice interes de mana a doua (si sper sa fi reusit) si sa ne mentinem hotarati si uniti sub marele si nobilul steag al Unirii. In cazul nostru, sub marele si nobilul steag al unitatii SCMD, ultima speranta si forta de reactie profesionista si constienta a Natiunii.
        Atragem atentia ca, la ora actuala suntem supusi tirului actiunii diversionistilor profesionisti, multi veniti din afara, care incearca sa ne manipuleze, cunoscandu-ne sentimentele si profilul psihologic colectiv, asa cum au manipulat clasa noastra politica. Reamintim, la inceputul anilor 90, PDSR-ul a fost manipulat sub lozinca “”Nu poti merge inainte cu fata intoarsa spre trecut”” iar CDR-ul, sub aceea, identica, “”Trecutul nu tine de foame”” si, orbiti de aparenta logica, politicienii nostri au pus umarul la distrugerea in favoarea strainilor, a identitatii romanesti. Putini au inteles atunci ca, stergand trecutul, ii repeti greselile, nu poti gestiona prezentul si construi viitorul, iti pierzi identitatea si devii rob intereselor straine. Astazi se flutura prin fata liderilor nostri de filiale sloganul “”in unire sta puterea””. Nu este insa vorba despre unire productiva in interiorul filialei sau in interiorul sindicatului in ansamblu, ci despre unire…regionala. Regionalizarea Romaniei pe criterii istorice o vrea Soros, o vrea Tokes, o vrea Marko Bela care a recomandat anul trecut la Tusnad, crearea de structuri pe fostele provincii istorice, ca baza pentru dezmembrarea statului roman.
      Intr-o Romanie impartita pe judete, un sindicat construit pe criteriul teritorial al centrelor de garnizoana sau al aglomerarilor de cartier, oricat de seducatoare ar parea ideea, nu poate construi megastructuri pe criteriul unor provincii istorice care nu mai exista, pentru ca ar insemna sa faca jocul celor care vad in acest tip de unire nu puterea, ci … dezmembrarea.
       
       Stimati camarazi,
     
     Muntenia, Oltenia, Moldova neocupata, au disparut intr-un tot unitar impartit administrativ pe judete si numit Romania, la 11 decembrie 1861. La 14 noiembrie 1878, in acest tot unitar a disparut Dobrogea. La 27 martie 1918 s-a topit Moldova de Rasarit, botezata de ocupant Basarabia. Iar de la 15/28 noiembrie/1 decembrie s-au topit definitiv, disparand in istorie, Moldova de Nord, botezata de ocupant Bucovina, Transilvania, Banatul intreg, Maramuresul si Crisana. Regiunile istorice au fost reinventate pe parti, in scopul distrugerii Romaniei, de catre Stalin, in 1924 si 1952, de catre Soros si Basescu, astazi. Ca sa izbandim, nu avem nevoie de o Divizie SCMD Bucuresti, de o Divizie SCMD Oltenia sau Banat, spre exemplu, pentru ca razboiul cu divizii apartine istoriei, ci de cate o companie bine inchegata, omogena, cu membri solidari, in fiecare colegiu electoral, pentru a putea duce batalia democratiei cu mijloacele specifice artei militare si pentru a castiga razboiul per ansamblu, chiar daca mai pierdem ici colo cate o batalie.
Stimati camarazi,
       Informatiile interne si externe, inclusiv cele din tabara inamica, afluiesc dinspre dumneavoastra spre centru, unde se sintetizeaza si unde se elaboreaza strategia, ca directii si puncte de reper. Ea se completeaza cu datele si cerintele specifice fiecarei zone de actiune, a fiecarei filiale. Rezultatele se analizeaza de catre fiecare filiala si sunt expuse de catre fiecare presedinte de filiala, in Consiliul National al Reprezentantilor, unde se definitiveaza strategia pe termen lung si se da girul, prin vot, Comitetului Director.
Stimati camarazi,
        La implinirea a doi ani a tinerei noastre structuri unicat de lupta, va multumim tuturor pentru ca ati indraznit sa va alaturati SCMD. Multumim, in mod deosebit, tuturor celor care s-au implicat in mod activ, dezinteresat si hotarat, dovedind initiativa, imaginatie, cunostinte profunde si abnegatie in activitatea sindicatului.
        Uram fiecarui membru in parte si sindicatului in ansamblu “La multi ani!”
   Reafirmam ideea ca sindicatul actioneaza deja perfect organizat, pe domenii, pe multiple planuri, avand in vedere usurarea vietii membrilor sai, pe directiile pe care ni le interzice Statul.
     Ca membri de sindicat, ne mentinem angajamentul asumat si preluat de la acea generatie pasoptista care a reusit: in fruntea dumneavoastra sau alaturi de dumneavoastra, NOI vom fi intotdeauna cu sindicatul, pentru sindicat, neavand alte interese de slujit decat cele ale sindicatului si ale Romaniei.
         Dumnezeu sa ne ocroteasca pe toti!
     Dumnezeu sa-i pazeasca pe oprimatorii nostri, pentru ca timpul marilor noastre infaptuiri se apropie.
LA MULTI ANI! MULTUMIM!
HONOR ET PATRIA! VAE VICTIS!
Presedintele SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

vineri, 5 august 2011

INITIATIVA CETATENEASCA DE MODIFICARE A CONSTITUTIEI PRIVIND DEMITEREA PRESEDINTELUI, PRIN VOINTA POPULARA

COMUNICAT

PRIVIND INITIATIVA DE REVIZUIRE A CONSTITUTIEI

        In urma cu un an, fundatia FACIAS si SCMD au lansat ideea revizuirii Constitutiei in baza art.150, in sensul obtinerii suspendarii / demiterii presedintelui si prin vointa populara.


       SCMD a demarat propria actiune de strangere a 500.000 semnaturi in acest scop, incluzand si ideea desfiintarii Curtii Constitutionale.


       Ulterior ne-am angajat, fata de sindicatele din invatamant si Miscarea Nationala de Rezistenta sa prelungim actiunea prin strangerea a 6000.000 de semnaturi. Dar, ………


       La Bucuresti s-a infiintat, legal, Comitetul de Initiativa Cetateneasca, sprijinit si de FACIAS si de SCMD, vizand strangerea de urgenta a 500.000 de semnaturi pentru revizuirea mai multor articole din Constitutie, esential fiind acela de suspendare a presedintelui, prin vointa populara. Prezentam alaturat modelul de “flyer” editat de FACIAS.


       Comitetul de Initiativa Cetateneasca obtine, prin cereri de la primarii, dreptul de a raspandi aceste “flyere”, de a instala corturi in localitati si de a strange semnaturi. Dat fiind acordul nostru de colaborare cu fundatia FACIAS, vom pune la dispozitia presedintelui fundatiei, nume de persoane si date de contact, de la fiecare filiala (presedinte si secretar).


       In perioada 08.08. – 15. 08.2011 vom perfecta acordurile privind aceasta actiune in domeniile juridic si logistic. Concluziile vor fi transmise tuturor presedintilor de filiale.


       Data fiind urgenta actiunii, care trebuie incheiata in 3 luni, anuntam pe aceasta cale ca, in perioada 08.08. – 15. 08.2011, Comitetul de Initiativa Cetateneasca va instala corturi si va demara actiunea de strangere de semnaturi in urmatoarele localitati: Tg. Mures, Botosani, Ploiesti, Fagaras, Medgidia, Campulung Moldovenesc, urmand judetele Dambovita, Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Valcea si Caras Severin.


      Transmitem tuturor colegilor rugamintea ca membrii filialelor sa se mobilizeze, sa sprijine prin semnaturi si publicitate in randul camarazilor si cunoscutilor actiunea, urgentand in acelasi timp cu semnarea pe tabelele Comitetului de Initiativa Cetateneasca si completarea tabelelor cu semnaturi ale SCMD.


       Presedintii B.O. ale filialelor vor fi contactati de catre presedintele FACIAS.


       Cu Dumnezeu inainte, ca nu mai avem nimic de pierdut, doar demnitatea si tara de recastigat!


       Honor et Patria! Vae Victis!


       Presedintele SCMD
       Col. (r) dr. Mircea DOGARU


COMUNICAT

Cerem arestarea imediata a tamplarului–ospatar Traian IGAS!

Vechea sigla a IPJ Covasna


Noua sigla a IPJ Covasna

       In Constitutia Romaniei exista urmatoarele prevederi inca neabrogate de tradatorii portocalii-rosu-alb-verzi:
     
      1. Romania este stat national, suveran si independent, unitar si indivizibil (art. 1, al.1);

      2. In Romania, respectarea Constitutiei, a suprematiei sale si a legilor este obligatorie (art.1 , al.5);
     
      3. Suveranitatea nationala apartine poporului roman care o exercita, prin organele sale reprezentative ... (art.2, al.1);

      4. Nici un grup si nici o persoana nu pot exercita suveranitatea in nume propriu ( art.2, al.2);

      5. Teritoriul Romaniei este inalien
abil (art.3, al.1);

      6. Frontierele tarii sunt consfintite prin lege organica, cu respecatrea principiilor si a celorlalte norme, general admise, ale dreptului international (art.3, al.2);

      7. Teritoriul este organizat, sub aspect administrativ, in comune, orase si judete......... (art.3, al.3), (asadar nu exista regiuni, nu exista tinuturi cum ar fi „Tinutul Secuiesc” si exista un judet numit Covasna, nu ” Trei Scaune”);

      8. Statul are ca fundament unitatea poporului roman si solidaritatea cetatenilor sai (art.4, al.1);

      9. Romania este patria comuna si indivizibila a tuturor cetatenilor sai, fara deosebire de rasa, de nationalitate, de origine etnica, de limba, de religie....... (art.4, al.2);

     10. Statul recunoaste si garanteaza persoanelor apartinand mionoritatilor nationale, dreptul la pastrarea, la dezvoltarea si la exprimarea identitatii lor etnice, culturale, lingvistice si religioase (asadar nu este vorba despre criterii etnice de organizare administrativ teritoriala) , (art. 6, al. 1);

       11. Masurile de protectie luate de stat pentru pastrarea, dezvoltarea si exprimarea identitatii persoanelor apartinand minoritatilor nationale, trebuie sa fie conforme cu principiile de egalitate si de nediscriminare in raport cu ceilalti cetateni romani (se exclude, asadar, segregarea pe criterii etnice), (art.6, al.2);

       12. Stema tarii si sigiliul statului sunt stabilite prin legi organice (art.12, al.4);

      13. In Romania, limba oficiala este limba romana (art.13);

      14. Cetatenii sunt egali in fata legii si autoritatilor publice, fara privilegii si fara discriminari (art.16, al.1);

      15. Nimeni nu este mai presus de lege (art.16, al.2);

      16. Fidelitatea fata de tara este sacra (art.54, al.1);

      17. Cetatenii, carora le sunt incredintate functii publice, precum si militarii, raspund de indeplinirea cu credinta a obligatiilor ce le revin si, in acest scop, vor depune juramantul cerut de lege (art.54, al. 2).

      Juramantul de credinta depus si de cei doi segregationisti de la IPJ Covasna, comisarii sefi de politie Ioan ARON si Jakab Albert–Toth, care au initiat tradarea, supunand-o spre aprobare lui Traian Igas, dar si de catre Traian Igas, care a consfintit-o prin ordin, este urmatorul:

      „Jur sa-mi daruiesc toata puterea si priceperea pentru propasirea spirituala si materiala a poporului roman, sa respect Constitutia si legile tarii, sa apar democratia, drepturile si libertatile fundamentale ale cetatenilor, suveranitatea, independenta, unitatea si integritatea teritoriala a Romaniei. Asa sa-mi ajute Dumnezeu!”(art. 82, al. 2).


        Toate aceste articole din Constitutie si multe altele au fost incalcate deliberat de cei doi comisari sefi de politie, secesionisti, de la Covasna, care au propus schimbarea stemei IPJ Covasna, prin inlocuirea stemei Romaniei cu stema in limba ungara HAROMSZEK (Trei Scanue) din vremea ocupatiilor austro- ungara si horthysta.

       In cadrul procesului de distrugere prin „reforma si rebranduire” a MAI, Traian IGAS a emis Ordinul 126/17.06.2011, prin care a completat ordinul anterior nr. 490/2008, privind insemnele heraldice ale structurilor MAI, consfintind tradarea. Avem, asadar, „politie secuiasca” in Covasna. Nu ne intereseaza daca numitul Traian IGAS este tradator sau doar, pur si simplu, marginit si incult.       

      In ambele situatii, cerem demisia si arestarea lui imediata, sub acuza de inalta tradare.

      Deasemena, solicitam arestarea imediata a celor doi comisari sefi segregationisti de la Covasna. In caz contrar, vom actiona in baza art.55, al.1 din Constitutia Romaniei, care prevede: „Cetatenii au dreptul si obligatia sa apere Romania”!

Honor et Patria! Vae Victis!


Presedintele SCMD
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

marți, 2 august 2011

ATENTIONARE



In atentia membrilor SCMD care sunt si membri ai PDL sau UNPR


SCMD este echidistant fata de toate partidele, luptand consecvent pentru apararea tuturor drepturilor rezervistilor cu cei care le incalca, in speta Puterea, indiferent din cine este formata. In mod firesc, aliatul de conjunctura astazi ca si maine, este si va fi Opozitia, indiferent din cine este constituita.
In aceasta situatie, ne facem o datorie de onoare, din a va informa ca am fost contactati de dl. Viorel Ringhilescu, presedintele Partidului Democrat, care ne-a comunicat urmatoarele:

1.     Partidul Democrat s-a infiintat sub gloante la 26 decembrie 1989, a contestat in permanenta in justitie legalitatea existentei partidului cu acelasi nume inventat de dl. Roman si preluat de dl. Basescu si contesta astazi in justitie PDL-ul, care s-a declarat, la congresul din mai a.c. urmasul PD-ului;
2.     Dl. Ringhilescu si PD-ul legitim au stopat in justitie inscrierea Partidului Popular Maghiar din Transilvania al domnilor Tokes si Basescu;
3.   Prin actiunile inregistrate la Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti, pe data de 19 iulie 2011, si Sectia a III-a Civila a Tribunalului Bucuresti, la 5 iulie 2011 (Dosar nr. 48885/3/2011) dl. Ringhilescu si Partidul Democrat acuza PDL ca nu a indeplinit conditiile impuse de Legea 14/2003 si intemeindu-si actiunea pe art. 46, al. 1 (g) si al. 2, art. 26, al. 1 si 2, art. 25 al 1 si 2, art. 18, al. 2 si 3, art. 20 si 21 din mentionata Lege, dar si pe art. 15, al. 1 si art 16, al. 1 si 2 din Constitutia Romaniei, solicita dizolvarea pe cale juridica a acestui partid. Procesul se va desfasura pe data de 8 sept. a.c., din ordinul d-lui Boc, PDL-ul urmand a fi aparat de Casa de avocatura Valeriu Stoica si Asociatii.

Va prezentam alaturat ultimul certificat de inregistrare la OSIM a marcii”Partidul Democrat”, acordata d-lui Ringhilescu pentru inca o perioada de 10 ani, cu incepere de la 18.06.2009. De asemenea, prezentam raspunsul trimis in data de 19.07.2011PD-ului, de catre Tribunalul Bucuresti, privind nedepunerea in termenul legal,de catre PDL a documentelor cerute de procedura legala. Va mai informam ca PD-ul a cerut, procesul urmand sa se judece la Inalta Curte de Casatie si Justitie, in luna august, si dizolvarea prin justitie a UNPR, pentru nerespectarea procedurii si o suma de ilegalitati comise la inscriere.
In ceea ce priveste UNPR, pana cand vom analiza informatiile puse la dispozitie,  va facem cunoscute opiniile jurnalistului Mihai Antoci de la publicatia “Accent” din Canada, publicate sub titlul ”Smecherii din UNPR”.
Ramane ca domniile voastre sa luati cunostinta de aceste fapte, sa va interesati si sa procedati asa cum va vor dicta interesele.

Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,

Col. (r) dr. Mircea DOGARU